5 Ekim 2008 Pazar

aktütün karatütün

4 Ekim'de Şemdinli Aktütün karakolu PKK'lılarca basıldı. Netice ölenler, yaralananlar, feysbukta siyah kurdelalar...

Şimdi bir karakoldakilerin yerine koyuyorum kendimi. Takvimde şafak -1 daha yapmışım. Ne bileyim belki mektup yazıyorum allı güllü bir şeyler çiziktiriyorum. Postaldan bezmişim, parmak arası terliğin varlığını takdir eder olmuşum belki. Takılıyorum işte kendi halimde. Takılmak değil bu tabi devlet vermiş elime silahı. Yan gelip yatmıyorum, kınalı kuzu gibi bekliyorum işte. Sonra bir gürültü bir kıyamet. Bir bakıyorum her şey soğuk, ben soğuk. Dramatize etmiyorum yani bunun gibi şeyler işte yaşananlar. Daha da dramatize edilebilinir kabul edin.

Bir de elde silah karakol basanın yerine koyuyorum kendimi. Olmaz demeyin o da bir insan biz de. Elimde silah birileri demiş "Git şu karakolu bas. Öldür kim varsa." Tıpkı kınalı kuzu gibi yine aslında. Kurban bayramında süslenip püslenen. Kanı bir şeylere feda edilmeye hazır.

Şimdi birileri birilerini dürtüklüyor. Hani "Gelmeyin oyuna" deniyor habire de kim ebe kim sobe ben anlamıyorum gerçekten.

9 Ekim'de terörle mücadele toplantısı yapılacak. Asker uzatma süresi isteyecek hakemden. "Sınır ötesinde işim bitmedi daha" diyecek. Belki harçlık isteyecek ne bileyim. PKK da mal ya. Tam da bu toplantının arifesinde Bruce Lee gibi "gel gel" yapmaya karar veriyor.

Kusura bakmayın benim kafam karıştı biraz. Ben böyle durumlarda bu işten kimin çıkarı olur diye düşünürüm hep. Açıkçası çıkar elde edecek çok kesim geliyor aklıma. Ama hiçbiri de o karakolu basanların ya da o karakolda basılanların ve ailelerinin dahil olduğu kesimler değil.

Sevgili Bülent Ersoy. Koy adaylığını vericem sana oyumu. Ahan da bunu da yazıyorum buraya.

3 yorum:

  1. Deniz Feneri, uyuşturucu hayali ihracat belgeleri, ekonomik çöküş, imar hırsızlıkları, PKK AKAPE ye can simidi attı yine dengir acaba bu baskın için çaba harcadı mı! TSK teknik ve insani istihbaratı muktedir mi bu hainleri dinlemeye izlemeye adres dengir buyrun Kuzey IraQ değil adres dengir. zaman gazetesi kadar gücü yok mu milli istihbarat güçlerinin, şeriatçi hakim Haşim şeriatçi kankalarıyla gizli görüşme yaparken güngörende siviller parçalandı her sey ortada

    sahte belge duzenleyen noter duzenletenler Kanal 7 gemiler

    sahi bir dengir var idi ne oldu ona ya, kayıp trilyonları tazmin etmek bu devletin zararınaymış Apo Gül'de aklandı diğer apo malum.

    malum olan malum olmuş

    YanıtlaSil
  2. Aslında her şey "Herkes layık olduğu şekilde yönetilir" sözü ile açıklanabiliyor. Yazık aslında.

    YanıtlaSil
  3. :) ellerin dert görmesin hunnybunny!

    YanıtlaSil

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)