14 Eylül 2007 Cuma

Link ışığınız yanıyor mu?




Cık bence yanmıyor. Daha henüz dünyaya konnekt olmuş adama rastlamış değilim. Sistem var, alt yapı var lakin köye internet gelememiş. Halk ortama akmış değil.

Hayal aleminde bir gezinti halidir gidiyor. Herkes yerel takılıyor. Bazen ağ kurmuş hane içi ve yakın çevrede. Lakin nerde bu nokia?

Böyle bir beyne hapsolma hastalığından muzdaribiz. Beyin çıkamamış kendi içinden. Yoğun parazitlenme var. Sanki birileri belli bir frekansta bir şeyler yolluyor.

Kitlendik kardeş. Bağlantı yok. Tek yürek olduğunu sananlar bile bambaşka alemlerde.

Birileri "Ahan da kullanma kılavuzu budur!" diye bir şeyler sokuyor gözümüze. Yok kardeş çalışmıyor onlarla. Kanmayalım. Daha da kendi içimize hapsolmayalım.

Link ışıklarımız lüzumsuz bulunup söndürülmüş de olabilir. Bunlar hep muamma.

2 yorum:

  1. bi keresinde yanmıyordu link ışığım aradım ttyi. modemi açıp kapayın dediler.yaptım bunu, düzeldi sonra her şey.ya da sonsuza kadar kapatıp ellememek de olabilir pek ala.opera'da da güzel burası fakat fayrfoks öyle değil.

    YanıtlaSil
  2. tt filan anlamaz o işlerden.onu diyim. ayrıca ben explorer kullanıom fevkalade memnunum. dolayısıylen explorerda şeyediyorum blogumu. şoldu mu oldu diyorum. her insanı memnun edemediğimiz gibi her poroğramı da memnun edemeyebiliriz bari kendimizi ve kendi kullandığımız poroğramı memnun edelim gibi bi felsefe edindim. işime geldi bu felsefe.

    YanıtlaSil

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)