3 Haziran 2007 Pazar

şair aşkı

çırak'a;

illa martılardan bahsediceksin ya
hani kanatları, özgürlükleri
gökyüzünde süzüm süzüm süzülmeleri
İstanbul aşkı, vapur aşkı
derken derken şair aşkı
dedim sana "bırak bunları"

ince topuklu giymeden
arnavut kaldırımlarını ezmeden
"ben kadınım" diyenden kaçacaksın

kaçacaksın ki gül kokulu,
yeri geldiğinde kan kokulu
şiirler yazacaksın
yazacaksın ki kendini var sanacaksın

gramofonda ella, kadeh elinde
ya da tangolar yapacaksın,
ne denk gelirse hayal denizinde

bazen ufka dalacaksın
tek bir kaygın olmasa da
ellerin titreyecek
için üşüyecek
acı çekeceksin nedenli nedensiz
olmaz ya ağlarsın ve hatta
diyeceksin "ben de insanım"

hep aşk isteyeceksin
bazen hayyam bazen marley içeceksin
tütünü yarana basmadan
iyileşemeyeceksin

şimdi diyeceksin bilirim
"ben ne şairim ne evvelim
derdi bilinmezim
üstelik sorarsanız
non je ne regrette rien derim"

onlara da laflarım var ammaaa
sana bilahare söylerim

17 yorum:

  1. Aaaaaaa, nedir bu kardeşim?

    Elini atıp da, alnının akıyla, başarıyla çıkmadığın bir bu "şiir dünyası" kalmıştı. Onu da en güzelinden yaptın ya, helal olsun sana! Yoksa biz mi habersizdik senin şairliğinden?

    Yahu sister, yeter yapma! Bari sinema, filmler hakkında yazma! Hadi şiir yazamam, edemem ama bari bizim mevzulara da el atma, bize de yazılacak bir şey bırak! :-)

    YanıtlaSil
  2. Aman efenim estağfurullah. Bizimkisi bildiğin gevezelik:)

    YanıtlaSil
  3. sus konuşma! aşkımızı kimse bilmesin! hahahah

    YanıtlaSil
  4. aşkımızı aşkımız bile bilmesin. Bu konu bilinmesin eheheh...

    YanıtlaSil
  5. evet madem bu kadar aşıksın..aşkımız bile kıskanır aşkımızı! o kadar yani...

    YanıtlaSil
  6. düşünsek kim bilir daha ne kadar. aşk bu. kocaman olabiliyor. minik de olur ama illa kocaman olacak. amerikan icadı olduğu ordan belli.

    YanıtlaSil
  7. "adam gibi tanıdık yok ki şöyle canım harika şeyler yazmışsın öpüyorum falan desin." harikasın yavrum ya!

    YanıtlaSil
  8. "diyorlar ki bazen gozlerinde,
    deliler dolusmus bakiyor birer birer
    delilerden sen anlarsin, konus onlarla"

    burada şair bana hitap etmiş. ben öyle üzerime alınıyorum yani.

    YanıtlaSil
  9. yavrum dükkan senin ben ne dersen boş! hehe

    YanıtlaSil
  10. harika bi siir paylasim için tesekkurler

    YanıtlaSil
  11. http://www.youtube.com/watch?v=ailZa_cVLrM&feature=related

    edith olsun bakalım

    YanıtlaSil
  12. çok ustaca bir şiir maria, çok güzel. şiiresim geldi
    benim DAHİ;)

    bütün şiirler güzeldir, gerçek şu ki ''hiç geçmez mi gözlerinden bu sonbahar'' dersem eşgal vermiş olacağım seni herkes tanıyacak, daha kaç vucut gerekse bana yekpare beyaz kar gibi tenin çabucak kirlenir aşk

    işte bu şiir mi gerçek mi ben anlayamadım yaşanmamış say sen

    http://www.youtube.com/watch?v=w-D6fztikZo

    ''yalniz aski vardir aski olanin''** bana anlatma olanlarını bana anlatma, kendine saygın olsa idi hiç olmazsa, ÜLKEm gibisin, aciz, sahte ve yalan içinde, gözlerin gerçeğin ve geçmişin yegane delilidir inananlarına Kupa Kızı.

    ** C. Sureyya

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Svi,

    Sanırım bana bir şeyler anlatmaya çalışıyorsun, lakin başaramıyorsun. Ya da ben anlamayı başaramıyorum denilebilinir.

    Benlen direk olursan. Ve yazacağını edeceğini de (ki kişisel alanlara girecez gibi misal beni tanıyorsundur şudur budur) mail adresime yollarsan daha bi kominikıbıl olacaz gibi.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Mary

    ''hiç geçmez mi gözlerinden bu sonbahar'' diye eşgal verdim feci biriyim evet, birinin gözlerine bakıp bu dize bu gözleri anlatıyor diyebiliyorsanız eşgale yani uyuyorsa Ona yazmışımdır gerisi laf-ııı güzar buna rağmen yanlış anlamaya sebep olduysam özür dilerim efendim.

    o gözlerin sahibine yazıldı kötü de olsa şiirdir işte, şiir yazanın mıdır yazdıranın mıdır.

    sadece şiiriniz beni hislendirdi benlen yeteneksiz olduğum için pek güzel bir şiir ortaya çıkmadı napiim herkes şair doğmaz. Neyseki şair değilim kendimi intihar falan ederdim.

    tekrar özürler efendim.

    YanıtlaSil
  15. sevimsiz bir insansın sen

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. generis misin nesin, eşgal değil ciğerim o didiğin. eşkal, hani şu şekil ile aynı aileden gelen.

    YanıtlaSil

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)