26 Haziran 2007 Salı

satıyoruuum sat tım



Kadın kız piyasası her daim hareketliydi. Büyükbaş hayvanlar, altınlar, paralar hep el değiştirdi zamanında. Dedik cahillik dedik kendini bilmezlik. Lakin şimdi bakıyoruz da bu işte çok para var hacım. Bildiğin gibi değil.

En son duyduk ki yukarıda resmini görmüş olduğunuz vücudu ve de endamıyla pekçene meşhur Adriana Lima ablamız Liechtenstein prensiyle özel bir anlaşma ile evlenecekmiş. Boşanınca adamın servetinden pay kapamayacak lakin evli kaldığı her ay için 1 melyon dolar parayı cukkalayacakmış. Umarız evlendiği ayın son gününe denk gelecek şekilde boşanmazlar. Zira biliyorsunuz kendisi koyu katolik ve evet veeee bakireee. Oleeeey. Britney bedavaya gittiydi yazık. Ha bir de saat ücretle çalışıyor olabilir ama bir daha aynı fiyata gider mi bilemiyorum.

Zaten bir geceliği 1 milyon dolar olan ahlaksız teklifli filmin Demi Moore'u yıllar önce bu yüksek fiyat olayının önünü açmıştı sanırsam. Misal Catherine Zeta Jones da eşi kendini aldatırsa zilyon dolarlık tazminat alcekmiş. Gerçi kendi aldattı diyorlar ama neyse.

Bizim dizilerde de çıta epey yüksek. Geceliği 250bin dolardan peçe açması 1 milyon dolara kadar değişiyor fiyatlar.

Ulen bizim yüzümüzün nesi var? Ne yani çocuk yaştan babamız suratımızı paketlemediyse yüz görümlüğümüz olmayacak mı? Değişik açılardan göstercem ben belki, ışık oynatçam yüzümde. Ayrıca o kızın köyünde niye çıkmaz bi adam da, açıp kızın yüzünü "eheheh gördüm kiii gördüm kiii" demez.

Velhasıl anacım sözüm erkeklere. Başlık parası yine in. Hadi gari pamuk eller cebe.

1 yorum:

  1. "Vay be, neler oluyor hayatta, cık cık cık" diye şaşamayacak kadar yaşlandım ben galiba! Bir de şöyle bir yer varmış ki akıllara zarar:

    Human For Sale

    YanıtlaSil

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)