16 Haziran 2007 Cumartesi

ideal sevgililer




Herkesin ideali bir değişik derler. Misal kimisi sevilmeyi ister, kimisi sevmeyi tercih edermiş. İdeali her ikisinin de olması aslında. Demek ki ideal diye bir şey var. Bu muhteşem bilimsel ispatımın ardındandan gelelim diğer idealliklere.

İdeal sevgili özel veya önemli bir gün olmadığı halde onu mutlu etmek, şaşırtmak için sevgilisine akordiyon hediye eden erkektir.

İdeal sevgili, sevgilisine "ben akordiyonu değil piyanoyu tercih ederdim" diyecek kadar aralarındaki iletişime güvenen, arzusunu dile getirmenin şımarıklık olarak değerlendirilmeyeceğini bilen kadındır.

İdeal sevgili, sevgilisini hayal kırıklığına uğratmayan ve "tamam o zaman hangi piyano?" diyen erkektir.

İdeal sevgili, aklındaki piyanonun nerden alınacağını sevgilisine söyledikten sonra mutluluğunu ona mantı açarak göstermeye çalışan kadındır.

İdeal sevgili, mantıyı yedikten sonra teşekkür eden ve "seni şimdi ve binlerce kez öperdim ama sarımsak kokuyor ağzım" diyen düşünceli erkektir.

İdeal sevgili, "sarımsağı da seni de çok seviyorum" diyendir. Ve hemen eve gelen piyanonun başına geçip sevgilisine şarkı besteleyen kadındır.

İdeal sevgili, piyano sesinden rahatsız olup kapıya dayanan komşulara "sizin için üzgünüm, umarım bir gün aşk sizin de kapınızı çalar" diyen erkektir.

Buradaki kadın ve erkeğin yerine gay olsanız da kendinizi koyabiliyorsanız, "akordion mu? ne alaka?" demiyorsanız, sizler de ideal sevgili olabilirsiniz. Böyle olun ki sabah akşam kavga edip komşularınızı delirtmeyin. Son derece asabi komşularınız var. Bir gün kapınızı çalabilirler. Kapıyı açtığınızda ağızlarının payını vermek istiyorsanız, lütfen bi rahat durun. Bi birbirinizi sevin.Ve hayır. Şıpsevdi sakızlarının ambalajındaki yazıları ben yazmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)