21 Mayıs 2008 Çarşamba

yassah gardesim yassah

dağdan inmiş şehre
medeniyet öğretçekmiş bi de bize
kulağından üflesinler egzozları
kıçına soksunlar baz istasyonlarını
nükleer santral kursunlar çükünde
depremde evin başına yıkılsın
versin belanı allahın

bin yıl yaşayacakmış
her şeyin en iyisine o layıkmış
arrap yarraklarını alasın ağzına
kıçını amerikan postalı damgalasın
yedi sülalene yedirdiğinde boğulasın

her lafı kanunmuş tanrı katında bile
tek eksiği bir asa bir de hare
götüne soksunlar asanı da hareni de
adana pavyonunda sıraya dizsinler
seni de benzeşlerini de

dizi dizi koyunlar güden çoban gibi
kendini sanırsın hem akıllı hem ulvi
danışırsın her adımında cahil efendine
sen köpek bile olamazsın fabrikaya sanayide
ananızla babanızın marifetine tüküreyim
geberin de biraz kafa dinleyelim

3 yorum:

  1. Mük-kem-mel! Bu taşlama nazım örneği sana mı ait yoksa anonim mi? Bloğumda kullanmak için iznini rica ediyorum, hastası oldum! :o)

    YanıtlaSil
  2. Tişekkür. Fotolar hariç her şey kullanılabilinir dediydim zate blogun altında. Ben uydurdum yani ama anonim de olur umarım :)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok güzel, hatta güzel ötesi.

    YanıtlaSil

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)