17 Nisan 2022 Pazar

ARAPLAŞTIRILMAYI SAVUNAN MALLAR

Bugün Face'te bir arkadaş çocuklarınıza Türkçe adlar verdiğiniz adlar eski Orta Doğu adları ve çoğu da saçma anlamlara geliyor demiş hemen biri damlamış yok efendim Türkler müslümanmış tabi ki müslüman adları vereceklermiş Osman da Osmanlı'nın kurucusunun adıymış anlamı kötü diye boklanamazmış. Bu mallar kendi şahsi görüşlerini evrensel gerçek olarak ileri sürmeyi alışkanlık haline getiri malum bakınız burada daTürkler adına konuşuyor. Oysa benim arkadaşım Türkler adına konuşmuyor Türklere bir hatırlatma yapıyor. Müslüman adı dediğiniz adlar Orta Doğu'da eskiden beri kullanılan adlar yani islamla alakaları yok Arap adları. Bakınız Muhammed'in babasının adına Abdullah bin Abdülmuttalib. Abdullah ne demek Allah'ın kulu demek e bu adam doğduğunda ortada islam yoktu nerden geliyor adı El İlah'ın kulu anlamından geliyor . El İlah kim Arapların daha önceki en popüler tanrısı Ay tanrısı zaten de hala ay yılı takvimini kullanıyorlar. Misal günümüzde hala yok peygamberin sakalı sünnet yok kıyafeti sünnet diyorlar e o sakal o kıyafetler Kuran'da bile lanet edilen Ebu Leheb'in de sakalı ve kıyafetleri çünkü bunlar Arap kültürünün saç sakal ve kıyafet tarzı. Tüm bu Araplaştırma derdi geçmişte de günümüzde de tamamen siyasi planlar çerçevesinde gelişti. İlaveten Osmanlı zaten örnek alınacak bir Türk devleti değil lakin Osman değil kurucusunun adı Ataman zaten o yüzden yabancılar Ottoman der. Yok Süleyman Şah bilmem ne bunlar sonradan uydurma. Türk yörüğünde Süleyman diye ad olmaz. Biz Türkler kulaktan dolma bilgiler ve saçma sapan gazlarla asırlardır varlığımızı sürdürmüyoruz bizler zeki, zamanı yakalayan, bilgili görgülü, kültürlü, savaşçı, özgürlüğüne bağımsızlığına düşkün ve özüne sahip çıkan insanlar olacağız ki bu asırlardır devam eden varlığımız daha da asırlarca devam etsin eğer ki korkak, cahil, kulaktan dolma bilgilere itibar eden, biatçı, kolay gaza gelen ve kolayca manipüle edilen kerizler olmaya devam edersek bu işin daha da asırlarca sürmesi zor iş. Çocuklarımıza da Araplığı değil Türklüğü öğreteceğiz elbet unutulmasın ki yeryüzündeki popüler dinler henüz piyasaya çıkmamışken de biz vardık ve onlar silindiğinde de biz olacağız. Bir milleti aile yapan onu güçlü kılan şey ne dindir ne inançtır ortak karakterdir o karakter de asimile edilemeyen, onurlu, güçlü, iradeli, öz saygısı olan, şahsiyetli bir karakter olacak ki o aile birliği sürsün bağımsız ve özgür bireyler olarak yaşamak için organize olabilelim. Kimse Türklüğün karakteri karşısında galip gelemez bu böyle biline.


Ha tartışma durmadı buradan devam etti tabi onları da isim vermeden paylaşayım da durumun içler acısı haline şahit olun bir kez daha.


Yukarda yazdıklarıma karşılık olarak 

Arapçı dedi ki: Bir sürü yazı yazmışsınız hangisi ne cevap vereceğimi şaşırdım şunu yazmışsınız bir milleti aile yapan ne dindir ne inanç geçenlerde bir yazı okumuştum Avrupa'da bir ülke aile yapılarının çok bozuldu ğunu düşünerek Türk aile lerini inceleme ye almışlar size ne diyeyim ki peygamber imiz sakallı na sünnet olarak kabul et miyorsunuz Osmanlı yı sevmiyorsunuz siz hangi dine mensup sunuz sizinle tartışmaya gerek varmı ona göre yazayım

Ben: Sen kimsin de beni dinime/dinsizliğime göre değerlendirip konuşmaya değer bulacakmışsın? Yazdıklarıma verecek cevabın yok zaten hepsi ispatlı bilimsel sen sadece top çeviriyorsun çünkü bunların aksini ispatlayabileceğin hiçbir şey yok elinde, olamaz da. Daha hala Türk ailelerini incelemeye almışlar bilmem ne mahalle dedikodusu tarzında savlar sallıyorsun. Bilimsel düşünün biraz. Türk aile yapısı da örnek alınacaksa dinle alakası yok belli ki, bakınız tecavüze uğrayan kız çocuklarını sanki suç ondaymış gibi murdar görüp taşlayan müslüman ülkelerdeki müslüman ruh hastası cani aileler. Ele geçirilip çakma Bizans'a evrilip tarihte en çok Türk katliamı yapan Osmanlı'ya sevginizi de bir sorgulayın muhtemelen tarih bilmemenizden kaynaklı bir sorununuz olabilir ya da zaten Türk değilsinizdir zira Osmanlı da Türklerden biat alamayınca ithal tebaa yarattı malum.

Arapçı: Senin dinini tabiki sorgularım çünkü sen müslüman ların değer verdiği ve kutsal saydığı değerleri kabul etmiyor sun Türklüğü seviyorsun fakat Osmanlı nın nasıl meydana geldiğini bilmiyorsun Osmanlı Türk beylikleri nden kurulmuş tur bilgin olsun ayrıca Osmanlı nereyi fethetti ise oranın insanına zarar vermemiş tır evet ülkemizde tecavüz vb kötü olaylar var ama hangi ülkede bu tip olaylar yok inşallah bizim ülkemizde biter belkide cezalar hafif kalıyor

Burada başka bir vatandaş devreye girdi ona da diyelim aklıselim vatandaş.

Aklıselim vatandaş: Özkan bey Kalem suresi 52.Ayet."Kur'an size öğütten başka birşey değildir"der.Yani inanmayı kişiye bırakır.Nedir bu din baskısı? Peygamber zorlamıyor,insanlar insanları zorluyor.Ben dinlere inanmıyorum kötü insanmıyım?

Arapçı: Bizim dinimiz de zorlama yok inanmazsan inanma bunun için kimse sana zorlama yapıyor mu

Fakat ALLAH inanıyorsan son kitap in Kur'an ı kerim olduğu nu biliyursan orda derki ALLAH a müslüman liğa inanmayan cehennem e girecek cehennem ateşi ne dayanabilecek misin

Benim sana tavsiyem bu kâinat sebepsiz yere varolmadı tabiki bunun bir yaratıcı si var oda ALLAH . kaptan kusta Cebeli tarık boğazında tatlı suyla tuzlu suyun birbirine karışmadığı ni buldu insanın aklı mantığı böyle bir şeyi kabul edebilir mi bu bizim ALLAH ımizin mucizesi kaptan kusta bile bunun kuran da yazdığını öğrenince müslüman oldu bence vakit varken doğru yolu bulmak gerekir

Ben aklıselim vatandaşa hitaben: bakınız söylediğim şeyleri anlamıyor bile ya da iyimser tahminle anlamak istemiyor. Ben ne demişim Türkler aile yapısı örnek alınacak kişiler olsa da bunun dinle alakası olamaz zira diğer ülkelerdeki müslümanların vahşeti ortada demek islam erdem kazandırmıyor bu bir Türk kültürü meselesi o diyor evet ülkemizde tecavüz olayları var ama?! Ne diyor yani diğerlerinde varsa bizde de var mı diyor o zaman daha demin neden Türk aile yapısı övdü işte bunlar hep temel mantıktan uzak kafalarda uçuşan düşünceler. Bir diğeri de bana tarih dersi veriyor Osmanlı Türk Beylikleri'nden oluşmuştur he tabi zaten Türk Beylikleri gitti Osmanlı'ya dedi ki allasen bizi sen yönet ulu haşmetli Osmanlı ben diyorum tarihte en çok Türk katliamını bunlar yaptı o diyor evet öyle asdfghj ya ben ne diyeyim sonra da onların bizle konuşması lütuf oluyor komik bir şekilde acaba aslında kim kime lütfediyor bir düşünsünler diyeceğim ama görüldüğü üzere düşünemiyorlar. Son olarak pek de açıp okuyup anlama gayreti göstermedikleri ama öpüp başlarına koymaya bayıldıkları Kuran'dan örnek verelim belki durumları ile ilgili bir fikre sahip olurlar ne de olsa biz kimiz ki gerçi ellerinde Kuran sallayıp sabah akşam şirk koşanlar da düşünülünce bu tip referanslar da kar etmiyor malum yine de buyrunuz kutsal saydıkları kelam. "Biz emaneti göklere, yerküreye ve dağlara teklif ettik, ama onlar bunu yüklenmek istemediler, ondan korktular ve onu insan yüklendi. Kuşkusuz insan çok zalim, çok bilgisizdir." Ahzâb Suresi - 72. Ayet.

Arapçı: sen hala dinini söylemiyorsun en azından Orhan bey gibi dürüst ol bir sürü yazmışsın yine sen bana hangi dine mensup olduğu nu yazarmısın

Ben:  Senin bana dinimi sorman hadsizlik, burası Türkiye Cumhuriyeti ve Atatürk gibi bir büyük Türk önderin kurduğu laik bir devlet. Kimseye dini duruşunu açıkla diyemezsin hele ki amacın sen benim dinimden değilsin o zaman senin bir değerin yok demek içinse. Bunları öyle veya böyle öğreneceksiniz. Bir de ne o gaza mı getireceksin dürüstlük o bu bilmem ne deyip aahsdfgh... Yahu gerçekten şu içi bomboş özgüveniniz de ne bileyim.

Aklıselim vatandaş: Haklısınız Suna hanım.Kur'an meali,İncil ve Budizm'i okudum muhakeme yapabilmek için,anlayarak okuyunca tüm dini düşüncelerim değişti.Oysa dindar bir ailede büyümüştüm.Hatta 3 yaz dönemi Kur'an kursuna gönderilmiştim. Arkadaşlar kulaktan duyma bilgilerle hareket ediyorlar.Biz ne anlatsak fayda etmiyor tepki veriyorlar.Dilerim zaman bulurlar,dilerim üşenmezler okurlar öğrenirler.Bu insanların yüzünden bizimde hayatlarımız kararıyor.Saygılarımla hanımefendi.

Ben aklıselim vatandaşa hitaben:  Düşünemeyen/düşünmemeyi tercih eden insanlar yüzünden yaşam kalitemiz yerlerde ve insanlık onuruna yakışmayacak bir hayat sürmek zorunda kalıyoruz ve maalesef onları akla, mantığa, vicdana davet etmemiz de fayda etmiyor çünkü bazı şeyler mayada yoksa yapacak bir şey de yok, ne yapsanız o yoğurt tutmaz da tutmaz.

Arapçı: O zaman sizde müslüman Lara kuran kerim e hakaret etmiyeceksiniz kendi inançsız lığınızı üste çıkarmak için hiç kimse ye hakaret edemezsiniz elbette o toprağın altına girince sende gerçeği göreceksin

Ben: Ay sizin bu mağdur dili ve edebiyatınıza da sen sabahtan beri etmediğin hakareti bırakmadın yok dinini söyle yok ona göre cevap vereyim bilmem ne hatta şimdi de cehenneme gidecen yanacan imaları o bu yine sen mağdur çıktın günün sonunda di mi? Git ötede ağla yeter senle kaybettiğim vakit çok bile oldu zaten sana yazmıyorum birileri okur da içinde bulunduğumuz zavallı hale yakından şahit olur diye yazıyorum çünkü insanlar sorunları görmezden gelmeye alıştıkça gelinen nokta ortada. Güle güle Arap.

Arapçı: Ben Arap değilim müslüman türk üm çok merak ediyorum sen nesin

SEN TÜRKSEN BEN SALYANGOZUM AMK LAZI.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)