9 Kasım 2008 Pazar

Obama sevinci


Ne kadar ilkel bir zamanda yaşıyor olduğumu farkettiğim anlarda aslında harbi harbi tırsıyorum. Bu anlardan birini de ABD seçim sonuçları açıklandığında verilen tepkileri görünce iliklerime kadar hissettim.

Adamın biri okumuş etmiş, araştırmış kendini geliştirmiş, görmüş yaşamış sonra da siyasete atılmış ve prizidint seçilmiş. Bütün dünyada bir duygu seli, bir kendini heder etme, jiletleme kültürüne aşina olsalar kim bilir belki kan akacak! ki güzide memleketimizde kıtır kıtır koyun doğradılar kurban hesabı sırf bu adam seçimi kazandı diye.

Neymiş efendim, derisi solaryumda fazla kalmış gibiymiş.

Yaw bırakın. Manyak mısınız nesiniz kardeşim.

Daha barışçıl, daha insancıl söylevleri varmış.

Vay ne kadar zor di mi insancıllık, barışçıllık bilmem ne.

Anası şuymuş, babası buymuşla, geçmişteki korkunç saçmalıkları baz alıp bu güne şükür etmekle, yarınla ilgili umutlarımızı tek bir kara şovalyeye bağlamakla daha ne kadar yol alırız, nereye gideriz bilemem.

Ama anladığım kadarıyla bu, dünyanın geleceği için büyük bir adım olarak algılanıyor. Bu büyük adımsa şimdiye kadar bu yolu bu kadar geç katetmiş olmamızdan doğal bir şey yok.

Ayrıca orda sigara içme, burda sigara içme. NERDE İÇECEM KARDEŞİM BEN BU SİGARAYI! Satarken iyiydi ama di mi?

3 yorum:

  1. Bir maruzatım var. Her zamanki gibi yazdıklarını severek (rek rek rek) okuyorum. Yalnız Maria şu üçgen yazı stili tüketiyor beni. Allah'ın adını verdim kare ol. Üçgen olma. Dikdörtgen ol. reca ederim. saat kaç olmuş bak nelerle uğraşıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Yevgeni, seni tüketen bir üçgen yazı stili zannımca benden değil firefox'u tercih etmenden kaynaklanıyor. Yani aslında dolaylı yoldan benden yani microsoft'un köpeği olup explorer'ı tercih etmemden de kaynaklanıyor. Yani bu işte suç ortağıyız bunu bil!

    Tepede bir uyarı cümlesi var hani kimsenin okumadığı "Bu blog internet explorer ile adam gibi çalışmaktadır". Neden böyle olduğunu daha önce de bir yerlerde açıkladıydım ama nerden bilecen tabi. Yanisi ben explorer kullanıyorum ve explorer'da tasarladım blogu.Çünkü ısrarla "en iyisi explorer" diyebilecek kadar teknoloci cahiliyim. Ve ak diğer file browserların desteklemediği saçma şeyleri ısrarla tercih ettim tasarımda. Ya da programcılığım/tasarımcılığım copy/paste/change'den ibaret diye böle bilemem. Budur yani. Tabi üçgen yazı stili dediğin bambaşka bir şeyse şuracıkta düşüp bayılabilirim de.

    YanıtlaSil
  3. demokratlar bush ve ekibinden daha tehlikelidir, hayatım boyunca bir sürü faşist gördüm hitlerden kalma epeyce yaşlı bir alman çift dahil demokrat amerikanoların yanında melek gibi kalıyorlar. Gerçi solcu faşistlerimiz arasında da çok sayıda hitler hayranı var!! Obama sadece bir figür arkasındaki miğferli kuduz itler hiç vakit kaybetmediler, buyrunuz burdan yakınız;

    http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/GaleriDetay.aspx?cid=18078&p=2&rid=2

    yeni yugoslavyalar çin, pakistan ve tabii karadeniz ve özellikle türkiya'da neler olacak. Latin amerika mı, orta doğu mu, uzak asya mı, Anadoğu mu ödeyecek bu hesabı alman usulü mü olacak iyi şeyler olmayacak. yapay bir kağıt yakma operasyonu ile petrol fiyatları düştü güya kapitalizm yıkıldı falan diye sevinenler(kapitalizm zaten yıkımdır dengesizliktir)Amerika'da binlerce paralı askeriyle, hiç durmadan üretimi sürdüren silah şirketleri ne halt ediyor birileri çok miktarda altın stokluyor zira savaşta kağıt işe yaramaz.

    demokrasi insan hakları falan güzel şeyler elbette ama ortaçağ kadar ilkel bir gerçeklikte yaşıyoruz uyanın artık derebeyler köleler krallar hainler katiller caniler kolgeziyor aristo karbon olalı bin yıllar oluyor uyanın artık.

    Dünyada milyonlar açlıktan ölüyor 1 milyardan fazla insan içecek temiz su bulamıyor, yüzmilyonlarca seks kölesi var ve afrikalı biri, siyah biri bu savaş makinasının başına oturtuluyor buna sevinmek için gerzek olmak şart :)

    (hindistan'ın altın ticareti politikası dahi sebep olmuş olabilir bu saldırıya. bir taşla on kuş bu olsa gerennk
    So welcome my son welcome obama welcome to the machine)

    YanıtlaSil

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)