17 Şubat 2008 Pazar

mor ve delisi




Eurovision fanataği (ya illa bişiyin fanatiği olacaz ya ben de bula bula eurovision yarışmasını buldum) olan bendenizi heyecanlandıran bir haberdi yarışma için Mor ve ötesi'nin düşünülmesi. Çünkü kendileri arabamın torpidosunda yaşayan albümlerden bir kısmına sahipler. Her ne kadar taklit bunlar, şöle böle şeyler söylense de haklarında müzik güzel, ses iyi, sözler şahane olduktan sonra bana ne "hani bunun ilk sahibi" mevzusundan.

Velhasıl kendilerinin hangi şarkıyla katılacağı da belli oldu. Şarkının adı "Deli". Youtube'da aratınca buluveriyorsunuz.

Şimdi şarkı güzel. Kaliteli lafını hiç sevmem ama onu da kullanayım maksat iletişim olsun, gönüller coşsun. Bana sorarsanız bazı kısımlar hariç hatta şahane bile diyebiliriz. Yarışmadaki şansına gelince tüm diğer adayları görmeden bişiy denemez ama bir kısmını izledim oldukça şanslı. Birinciliğe de oynar. Hatta "Mor ve ötesi"'nin yutdışına açılmasına da olanak sağlar. Zaten müzisyen dediğin müziğini parkta da çalar stadda da. Maksat müziğinle kendini ifade ise, insanlara seslenmekse Eurovision gibi bir fırsat zor çıkar. Kendine, yaptığı müziğe güvenen adam gider çalar orda. Laf olsun die kanalları gezinen kasabasındaki Norveç'li balıkçıya bile ulaşabiliyorsun. Daha ne? Ha geyik olsun die de çıkabilirsin. Seçim senin. Mühim olan ne sunmak istediğin.

Sözlere bakacak olursak her zamanki gibi manidar dokundurmalara rastlayabiliriz. Tabi ne demek istediklerini kendileri söylemedikçe atıp tutmak istemem. Ama bana güzel geldi, dolu laflar olarak yerleşti zihnime. Lakin Trt nasıl oldu da bu grupla aslında risk aldı bilemiyorum. Zira Harun Bey açıklamaları ile malum bir zat. Basınla konuşurken kime verir veriştirir, ne der bilinmez. Bir sürü mikrofon uzatılacak kendisine. Belki de sözleşme dahilinde çok da konuşamaz bilemem.

Sözlerimi bu güzel şarkının sözleriyle son verior buradan "deli"'ye, ve tüm morun ötesine geçmiş delilere "12" tam puan veriyorum.

"Aranıyor sahibi ruhumun
Tam yerine mi düştüm
Direniyor faili tutkunun
Kızmış ve küçülmüş

Aranıyor sahibi ruhumun
Tam yerine mi düştüm
Direniyor direniyor direniyor

Beni büyütün, ağlatmayın
Sevginiz nerde övündüğünüz
Beni büyütün, ağlatmayın
Sahte düşlerle oyalamayın

Bir akıllı bir yarım deli
Dört yanım akıllı bir yanım deli
Herkes akıllı bir ben deli
Bir ben deli bir ben deli

Beni büyütün, ağlatmayın
Sevginiz nerde övündüğünüz
Beni büyütün, ağlatmayın
Sahte düşlerle oyalamayın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar spam değilse küfür vs. içerse dahi yayınlanır ama biraz vakit alır :)